PeAr

http://userserve-ak.last.fm/serve/252/329557.jpg

Ya..betul...Tiara Jacquelina dilantik sebagai pengetua baru AF musim ke-7. Pengumuman ini dibuat oleh pihak Astro di Jalan Dungun, Damansara. Jangan terkejut puteri gunung ledang ini bakal mengegarkan AF7 dengan ilmunya.

Tapi yang pastinya buat pertama kali dalam sejarah Af7 melantik seorang pengetua wanita untuk mengemudi AF7. Tiara yang baru kembali dari mengerjakan umrah di Tanah Suci Makkah ternyata gembira dengan perlantikan itu dan berazam membimbing pelajar AF7 ke tahap yang cemerlang

Apa yang aku harapkan musim baru ini? Hmm..aku bukanlah peminat AF, cuma bila someone yang ada knowledge mengenai stage..aku dapat rasakan AF7 lebih mantap.Tetapi,bergantung juga dengan budak budak AF7 yang baru ini,sama ada mereka ada aura atau tidak.

Personally...aku penah jumpa Tiara nie dekat office dia di Ampang, masa tu aku nak mintak sponsor filem pendek aku. Dengan tidak berfikir panjang...dia sudi menaja aku..sehinggalah terbitnya filem pendek aku... Tq Puan Tiara...walaupun masa tu budget dia lari sikit buat PGl hehehe...






Label: |
0 Responses

Catat Ulasan

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign