PeAr

Salam..sudah 3 hari aku tak buat posting...maaflah hari minggu aku sibuk..selalunya org hari minggu cuti..tapi hari minggu akulah yang paling sibuk..nak-nak musim cuti sekolah.. Musim orang kahwin dan bertunang..Huhuhu... Ok aku just nak kongsi dengan korang pasal income aku di MYRM10.. Terima kasih MYRM10 kerana membayar aku RM 64 ringgit.. terus masuk ke bank aku.. huhu..best best...

Sekurang kurangnya dapatlah mengubati duka lara aku disebabkan M.U kalah pada Fulham haha.. Ok disini aku copy screen shot dari mainpage MYRM10, mengatakan bahawa dia orang dah bayar aku. Aku kurang pandai sangat buat screen shot..aku copy paste jea nie... kalau ada yang pandai sudi sudilah ajar aku. Oh ya.. nama aku yang kat bawah tu , Muzzafar Salleh (RM 64) bagi mereka yang belum join tu..join la.tak menaja pun dapat sen..ok...salam...

ebulksms


Screen shot MYRM10

Jumlah Ahli

:8673

Jumlah Ahli VIP

:6085

Jumlah Ahli Free

:2582

Jumlah Visitor

340349

Jumlah Online

33 Online Users

Bayaran Terbaru

- Abdul Halim Noor (RM36.9)
- Muzzafar Salleh (RM64)
- nurul aini binti mohd rais (RM16)
- ABDULLAH BIN YAAKUB (RM19)
- SITI MERIAM BT MAMAT (RM12)
- Muhammad Hafiz Bin Hassan (RM10)
- Mohd Fazil Husin (RM7.1)



































































































Label: |
1 Response
  1. Tanpa Nama Says:

    Huhuhuh... aku x dpt aper lg nie pear. Ngko ugut skt org2 kat tmpt keje ngko srh join bwh aku. Nak buat screenshot tu ngko hit button prtscr kat keyboard nie. Then paste jer kat paint then save... siap pun. then kalau nak edit bg x bsr sgt gmbr tu ngko guna jer Microsoft Office Picture Manager kalau xde s'ware utk edit gmbr. Aku slalu buat mcm tu jer...


Catat Ulasan

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign