PeAr
http://visibleprocrastinations.files.wordpress.com/2008/03/earthhour.jpg VS akademi fantasia 5 logo Pictures, Images and Photos

Bersediakah korang untuk tutup lampu selama sejam? Lampu je ke? kipas kene tutup ke? tv? hmm..apa apa pun tutup la apa apa yang patut... Earth Hour adalah satu program untuk menyebarkan kesedaran mengenai penjimatan tenaga dan kepanasan global dengan cara yang amat mudah : Setiap orang, dimana juga anda berada, adalah di’galakkan untuk menutup lampu selama satu jam.

Aku rasa inilah peluang kepada penyamun-penyamun,jebon-jebon,perompak-perompak untuk memulakan operasi yang diberi nama "YOU SAVE WE STOLE" senang keje dia orang... huhu...
Tapi aku percaya..betapa gelapnya rumah korang confirm t.v korang takleh tutup..Mana taknya AKADEMI FANTASIA KONSERT KE 3 Beb....Tapi disebabkan ia selama sejam je..aku rasa sempat kot korang nak tengok...Apa-apa pun inilah masanya kita menunaikan tanggungjawap kita di muka bumi untuk sama sama menyokong Earth Hour!







Label: |
2 Responses
  1. Unknown Says:

    katakan tidak kepada AF! maaf aku sememangnya tidak minat untuk menonton AF..lalla..


  2. Akademi Fantasia memang penuh dengan drama yang tiada kena mengenanya dengan bakat menyanyi. Dah lah ramai BAPOK yang suka diundang bercerita di tv. Buat malu aje.


Catat Ulasan

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign