PeAr
Dua hari aku tak sentuh laptop aku, aku rasakan seperti di dunia lain..aku sibuk sejak kebelakangan ini dengan kerja kerja luar aku..so anything yang menarik buat aku? Hmm....kekecewaan melanda aku sebab manchester kalah dengan Liverfool huhuhu..Tapi takpe...Manchester Rocks! kekalahan itu kadang kadang bagus untuk motivate player supaya tidak leka dengan pihak lawan..

Walaupun aku dikutuk oleh supporter Liverfool,Arsenal dan Chelsea hehehe..Tak kisah bro.Biasalah....semua nak tengok Manchester United kalah..sebab Manchester jarang kalah hahaha..

Kay..enuff pasal bola...lepas nie aku nak concentrate keje keje internet aku yang aku tinggalkan selama dua hari..Hmm.aku baru duit kat MYRM10 tu...adalah dalam Rm60 ringgit..jadilah untuk aku beli rokok,nescafe dan sebagainya... Sesiapa yang berminat join tu join la..tak rugi pun join..hanya Rm10..aku dah boleh dapat RM 60 dalam seminggu..good good..huhu...ini link dia kalau korang nak join http://myrm10.com/7954

Salam...

http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2007/12_03/FerdinandTorres_468x542.jpg

Rio Ferdinand
"We got a rude awakening today that if we don’t go out and work hard as a collective unit then we won’t get the results."





0 Responses

Catat Ulasan

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign