PeAr
Sapa pernah masuk PLKN? adik adik yang baru habis SPM wajib pergi, sayang aku tak sempat masuk maklumlah umur dah meningkat..Pentingkah PLKN? bagi aku ia penting kepada remaja-remaja untuk mendisplinkan diri. Maklumatlah sekarang ini banyak sangat gejala-gejala sosial yang kurang sihat, maka eloklah remaja -remaja zaman sekarang ini di hantar ke PLKN.

Sebenarnya aku masih tertunggu tunggu jugak director Malaysia buat movie mengenai PLKN..kerana bagi aku banyak elemen-elemen yang menarik dapat diselitkan didalamnya. Base story sudah ada,cuba garapan saja perlu dilakukan...aku rasa boleh hit kalau buat movie macam nie..

Korang pernah tengok movie ARMY DAZE? filem ini dibuat di Singapura,ia berkisarkan mengenai 5 remaja yang berbeza karekter, menjalani National Service di Singapura..Kelima lima remaja ini mempunyai latarbelakang yang berbeza,namun terpaksa menjalani NS atau military training,ini kerana di sana ia juga perkara wajib bagi rakyat Singapura.

Aku selitkan kat sini sedutan filem ARMY DAZE... dan beberapa keping gambar Diana Danielle di PLKN..hmmm artis pun tak boleh lari masuk PLKN maaa...Aku terfikir juga,kalau anak dato-dato..anak raja...kene masuk jugak ke?







GAMBAR DIANA DANIELLE DI PLKN




Label: , |
1 Response
  1. rAmiZa.mY Says:

    ade cerekarama psl plkn..
    apetah tajuk de..
    "wira something..
    dlm sbulan yg lepas kalu x silap..

    btw, hi =)


Catat Ulasan

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign