PeAr
Aku baru balk dari shooting program baru yang akan keluar di tv3 tak lama lagi..fuh penat rasanya..buat freelance dan at the same time buat keje hakiki aku...posting aku hari ini agak peribadi skit hehe..aku just nak bagi tahu korang 3 negeri yang aku pergi shooting nie..iaitu Kuantan,Terengganu dan Kelantan...percaya tak korang,tiga-tiga negeri ini,aku tak penah pergi..pelik kan? hmmm utara dan selatan selalu la...but not pantai timur.

Di antara ketiga-tiga negeri ini..ada satu negeri yang menarik perhatian aku...iaitu Kelantan..hmm percaya tak kalau aku cakap aku di mindset dalam kepala otak aku cakap Kelantan? apa ada kat sana? mesti macam pekan Koboi... Ternyata semua itu hanyalah mindset aku sahaja...aku terkejut tgk negeri Kelantan...sangat cantik...sungguh tertarik.... patut la rakyat kelantan lebih senang dengan pemerintahan PAS disana...aku ingatkan kelantan makin mundur ditolak peredaran zaman..tapi aku kagum dengan KELANTAN...rakyatnya ramah,bahasanya unik,makannya murah,orangnya lawa2..

aku akan kesana lagi insyaallah..kali ini aku nak bercuti pulak dekat sana..hehehe. ini ada sedikit bahasa KELANTAN yang aku belajar

p/s aku akan download majalah baru..tunggu...

[1_631174475l.jpg]
KB Mall Kelantan

Masjid Sultan Ismail Petra Kubang Kerian




Label: |
2 Responses
  1. Tanpa Nama Says:

    salam,ive got ur URL from YouthSays..
    sy ore kelate. jom la dtg lg kelate..
    meh sini kalau nk blaja bhasa kelate.
    heheh..
    walaupn kelate xde cinma, tp i dont think ore kelate not up to date at all.


  2. Tanpa Nama Says:

    xtau la pulak kuantan tu satu negeri..


Catat Ulasan

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign