PeAr
Adus.pening aku hari ini, bila dapat email dari nuffnang,baca ini...

Anda menerima e-mel ini disebabkan oleh sistem kami yang telah menukar status keahlian Glitterati anda ke status keahlian "Ordinary" atau keahlian biasa.

Ini disebabkan skrip berikut telah dijumpai oleh sistem kami di dalam blog anda:

[[ getyouthmedia.com ]]

Sila ambil perhatian yang ini tidak akan mengugurkan keahlian anda di dalam Nuffnang dan juga tidak akan membawa apa-apa kesan terhadap unit iklan Nuffnang anda.
Walaubagaimanapun, jika anda ingin mengekalkan status Glitterati sila pastikan kod unit iklan di atas telah dikeluarkan daripada blog anda dan sistem kami akan mengemaskini profil blog anda dalam beberapa hari kemudian.


Hmm..setelah berfikir panjang...aku lepaskan youthmedia.com..walaupun youthmedia merupakan tapak yang baik untuk networking..tapi aku terpaksa jugak la lepaskan...tidak hilanglah status Glitterati aku dalam Nuffnang...Dont worry Nuffnang...i'm yours huhu....


http://unknown.aman.googlepages.com/NuffNang_2.0.jpg/NuffNang_2.0-full.jpg
My choice,Your choice
Label: |
6 Responses
  1. Unknown Says:

    hehe... aku pun baru jer nak letah youthmedia tu.. dulu ada Broadcast Badge... tp da youthsays offkan..erm


  2. alone Says:

    hehe. apa boleh buat. terpaksalah kita mengalah demi kebaikan bersama =)


  3. aFi Says:

    setiap pengorbanan pasti ada hasilnya...



  4. akuazwan Says:

    nuffnang ni agak cemburu bila kita ada letak iklan orang lain
    actually bukan cemburu kan. betul tak. tapi sebetulnya memamg da dalam syarat tuk jadi ahli Glitterati kan. tak nak da iklan dari company lain


  5. Rjuna Says:

    Laa yeke Nuffnang cemburu, nasib baik aku tak psg Youthmedia tu


Catat Ulasan

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign