PeAr
Post Image


Setelah selesai kesibukan aku tahap gaban hujung minggu lepas..aku kembali ke alam maya untuk berblog...dan melawat kawan-kawan punya blog...berita gembira untuk aku minggu lepas aku mendapat tempat ke-3 dalam contest yang JAWS buat...huhuhu...bagus tu...tak sangka idea aku diterima pakai olehnya...

Aku hanya nak berkongsi idea kat sini, bagi pendapat aku..contest macam nie bagus untuk semua blogger..walaupun nilai contest tak lah sampai beratus-ratus ringgit..tapi sekurang kurangnya boleh jugak lepas duit beli topup ke...sayur ke...roti ke....apa apa saja la...Cuba kita bayangkan kalau semua blogger buat contest...fuh...bagus tu...

Tapi ramai pulak bertanya, apa benefit buat contest? hmm bagi aku sesiapa yang buat contest akan lebih dikenali di alam maya...Bayangkan setiap blog ada banner JAWS..Hmmm itu dah bagi banyak traffik ke blog JAWS..itukan bagus...bagi aku contest juga boleh jadi part of marketing.. Contoh sekiranya blog korang blog yang menjual produk,maka satu cara untuk menarik traffic untuk orang ke blog anda adalah dengan melakukan contest...huhuhu....

Macam bagus je idea aku nie...itu pendapat akulah...kalau ada sesiapa yang ada idea power..share share la...ye...anyway tahniah buat MANCHESTER UNITED... huhu cuak jugak aku kalau Manchester kalah..sure kene lagi kutuk kat Office
5 Responses
  1. Jaws Says:

    ahaha..
    tahniah bro..
    biler nak claim hadiah nih?
    contact aku key?
    kepada sesaper yg tak menang ag,
    jgn bersedey..
    Jaws ada buat banyak contest ag..
    leh usya disini http://contest.jerungperkasa.com
    contest adalah secret marketing aku..
    aku akan reveal secret nih dalam ebook biler dah berjaya nanti..


  2. Tanpa Nama Says:

    Oit pear... mkn sorg x ajak aku pun. Jom Mc'D, dah mng tu...


  3. nOe suhaimi Says:

    tahniah pear..

    oo..peminat fanatik MU la ni...tp klu MU kalah...saya suker...hehehe


  4. PeAr Says:

    apa ada hal logam..hehehe hapraq...aku penyokong setia M.U dari kecik


  5. adol Says:

    jaws memg,,, dia dah byk duit sngt x tahu nak wat pe duit tu.. huhu tu yg dia bg2 kat org tu... hahahaha tahniah la sbb meng..


Catat Ulasan

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign