PeAr


Ahmad Dhani...oh apa yang aku perlu cerita mamat nie...muzik dia sahaja sudah menaikkan bulu roma...Baru-baru ini aku ada terdengar di radio lagu MADU TIGA nyanyian Ahmad Dhani best giler lagu ini,kira boleh la layan.Arrangement dalam lagu ini ada unsur unsur TANGO..sudah cukup untuk suami suami diluar sana menyanyi mengikut irama...Lagu ini memang evergreen....semua rakyat Malaysia tahu, jadi Ahmad Dhani gunakan kesempatan ini untuk buat come back agaknya buat peminat2 dia kat Malaysia...

Semalam aku tengok pulak Video Klip lagu ini,simple tapi terhibur...Mamat ini siap pakai t-shirt ada gambar P-Ramlee lagi...dah la...apa kes sebenarnya aku cerita pasal artis seberang ini...mesti sebab takde kes artis Malaysia kot...balik2 gossip adus.BOSAN! BOSAN!

P/S Aku terbaca majalah MANGGA dan aku rasa majalah ini dikategorikan sebagai majalah lucah...Content story dah la tak banyak..asyik dok tayang perempuan seksi, dengan lelaki di swimming pool...adoi....

Label: |
3 Responses
  1. Umi Nazrah Says:

    saja nk kasi laku. tu yg letak suma unsur2 seks kot..


  2. PeAr Says:

    tu la pasal...apa nak jadi da...


  3. shafiedotbiz Says:

    ni aku komen smbil dgr lagu ni kali keenam..huhuhu..erm bgs die amik lagu ni..tp kalo leh isteri die tu bg la yg lawa..ni x bdn cam badak jer..huhu...


Catat Ulasan

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign