PeAr

Mitos Buat Duit Online

Banyak salah tanggapan terhadap buat duit online yang anda perlu tahu sebelum menceburkan diri dalam bidang ini...buat duit online dengan internet bukanlah satu perkara mudah untuk menjadi kaya raya.. dengan hanya tekan butang enter.. berduyun2 duit masuk dalam bank.. jika anda berfikiran begitu.. baik lupakan saje niat buat duit online nih..

Ini adalah satu bisnes... banyak pengusaha buat duit online sepenuh masa yang telah berjaya mendapat pendapatan 5 angka sebulan, menghabiskan masa mereka sehingga 20jam sehari online.. ini termasuk meng'update' website, mempromosi, mencari ilmu2 baru internet, ada juga mengeluarkan modal yang tidak sedikit untuk membeli domain, housting dan promosi untuk website/produk mereka dan juga membeli produk2 ilmu yang memantapkan lagi pendapatan mereka..

semangat yang kuat juga penting.. masa yang panjang mungkin sehingga bertahun-tahun sebelum mereka betul2 berjaya mendapat 5 angka sebulan..

jadi, jika rasa anda tak mampu memberikan komitmen sebegitu.. usahakan la bisnes lain yang sesuai dengan jiwa anda... jual tempe goreng ke, karipap segera ke.. :-)

bukan senang mau senang... tapi jika anda rasa anda bersedia dengan cabaran-cabaran buat duit online... teruskan... mulakan dengan program yang percuma... cari ilmu sebanyak mungkin tentang bisnes online...

Mulakan dengan langkah pertama...

Jangan berundur selepas melangkah!

Teruskan usaha sehingga berjaya!
Label: |
0 Responses

Catat Ulasan

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign